2012. június 9., szombat

Szaporodtunk!





 Nagy izgalmak közepette születtek meg az apróságok, mármint én izgultam, Lara teljesen nyugodt volt!
Most három hihetetlenül dagadt kis fókaszerű képződménnyel vagyunk gazdagabbak, akik remekül tudják vonszolni a hatalmas pocakjukat a földön, mellső lábaikkal húzva, a hátsókkal tolva magukat.
Tökéletes visító hangokat tudnak produkálni, ha véletlen egy köbcenti hely megürül a hasukban. Különben lehetetlen pózokban alszanak szanaszét.

Itt már négy naposak, és a látszattal ellentétben nem azért lóg ki a nyelve, mert haskipukkadásban elhunyt, hanem azért mert így hordja.
Meg vagyok győzve, a kutyák és a fókák tényleg egy tőről származnak!

15 megjegyzés:

  1. Csuda édesek! Én szerelmes lettem ebbe a lógónyelvűbe.

    VálaszTörlés
  2. Egyenlőre még csak egynek van gazdája! Lehet jelentkezni! :-)))

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓh! De cukik,zabálni valók és az az utolsó kép szenzációs!!!

    VálaszTörlés
  4. Elnézve a képeket, van valami ebben a fókásdiban:)

    Nagyon édesek!

    VálaszTörlés
  5. Annyira aranyosak, puszi a kis pocijukra!

    VálaszTörlés
  6. Tünemények! Nagyon köszönöm ezeket a képeket, mert fantasztikusan aranyos kis kutyababáitok vannak. És ahogyan írsz róluk...:)) A kicsi kutyuk fejlődését figyelni hatalmas élmény...majdnem irigy vagyok ... de nem! (Régen ugyan, de két kis kutyababa fejlődését figyelhettem-boldogan....)

    VálaszTörlés
  7. De édesek! A mamájuk is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  8. Jaj, egyem meg, de cukik!! Imádom a kutyukat!:)

    VálaszTörlés
  9. Ó, de drágák! Nálunk is most születtek kicsi pulik, de sajna csak egy maradt életben. Hihetetlenül aranyosak!

    VálaszTörlés
  10. Tündéri kis pockok:) Ilyenkor vágyom kertes ház után, de nagyon:)

    VálaszTörlés